RUNNING MAG, numărul 1.

Acum cateva zile, RUNNING MAG a spart gheata si a iesit pe piata cu primul sau numar.

Running Mag Cover 1

O revista dedicata alergarii si-a facut loc in peisajul contemporan si mult prea monden.

Iar ideea primului numar este ca oricine poate sa renunte la canapea si sa inceapa sa faca miscare… de unde si planul de pregatire pentru cei care vor sa alerge primii 5 kilometri.

Cu alte cuvinte, 84 de pagini de continut propriu, shooting-uri foto dedicate, materiale cu specialisti in nutritie, alergare sau medicina sportiva, interviuri cu sportivi de performanta sau amatori entuziasti.

RUNNING MAG este locul in care se regasesc experientele celor care alearga cu povestile brand-urilor si oamenilor implicati in fenomen.

Publicatia din care nu lipsesc noutatile, sfaturile despre nutritie, lansarile si testele de echipament sportiv, interviurile cu oameni pasionati de alergare, informatii despre evenimentele de alergare sau despre alergarea in alte sporturi.

Se adauga sfaturi despre cum sa-ti alegi pantofii de alergare, ce sa mananci ca sa ai energie, retete pe care le poti face acasa, dar si informatii legate de problemele medicale care pot aparea atunci cand alergi.

Si fiindca eu m-am alaturat deja fenomenului si am raspuns in pas de alergare invitatiei de a poza pentru coperta primului numar, te invit sa rasfoiesti o parte din interviul din revista.

Cine stie, poate te pune si pe tine in miscare…

”N-AM AVUT NICIODATA PROBLEME CU GREUTATEA

In copilarie am alergat mult dupa autobuzele din statie. Mereu cu ghiozdanul in spate si cu vioara in mana dreapta. Asa imi amintesc eu anii ’90.

Iar cand aveam 12 ani am primit cadou prima pereche de role cu roti de silicon. Au urmat ani multi in care mergeam cel putin 10 km cu rolele, in fiecare zi. Si chiar daca poate parea greu de crezut, inca folosesc aceleasi role de atunci. Cand m-am mutat din casa parintilor mei am plecat cu hainele, vioara, rolele si un urs de plus. Ultimele trei inca fac parte din viata mea, tocmai fiindca sunt tot ce mi-a mai ramas din copilarie. Restul sunt doar amintiri frumoase.

Cat despre sport… metabolismul bun m-a facut sa nu resimt niciodata presiunea de a face miscare pentru a slabi. Intotdeauna am facut miscare pentru un tonus mai bun, pentru mai multa energie, pentru a-mi depasi limitele.

MKV_7160

ACUM CATEVA LUNI M-AM APUCAT DE ALERGAT

Nu suna deloc flatant, dar trebuie sa recunosc ca m-am apucat de alergat in urma unui pariu. Competitia a fost intotdeauna cea mai buna motivatie.

Avem un prieten (sa spunem despre el ca are fizicul unui gurmand) care timp de cateva luni ne-a zapacit laudandu-se cu povestile lui de la alergare. Stiu ca ma va boscorodi citind randurile acestea, dar am decis sa-mi asum riscul de dragul adevarului istoric.

Mai intai a fost curiozitatea, apoi m-am ambitionat auzindu-l pe el cum persevereaza de la o saptamana la alta si cum alearga pe distante tot mai lungi.

MKV_7139

Dupa prima luna abia daca rezistam sa alerg jumatate din distanta pe care o alerga el la o singura iesire, dar imi era rusine sa recunosc. Mai ales ca incepusem antrenamentele cu un moral de invidiat, asa ca apucasem sa ma laud in avans ca n-o sa-i las nicio sansa.

Greseala a fost ca ma culcasem pe o ureche ca silueta e mai presus decat tehnica si ca aceasta oricum se invata. De pe marginea terenului, lucrurile intotdeauna par cu mult mai simple.

Andreea Ibacka Running Mag

PLANUL MEU DE ALERGARE

Mic dejun: De cand am inceput sa alerg mananc mai multe legume si fructe, dar si oua fierte, 3 – 4 zile pe saptamana. Le prefer pentru continutul bogat de proteine, pentru energie, dar si pentru ca stimuleaza metabolismul. Le gatesc destul de moi, in felul acesta ele se digera mai usor.

Hidratare: Ani la rand am auzit-o pe mama cum imi spunea sa beau doi litri de apa pe zi, dar n-am ascultat-o. Abia acum o fac, ba chiar reusesc sa-i depasesc asteptarile. Apa plata din belsug, ceaiul si sucurile de fructe proaspat stoarse, fara adaos de zahar, fac parte din rutina mea zilnica. Acum, hidratarea corespunzatoare se vede pana si pe tenul meu.

– Kit de alergare: Sunt o fashionista, asa ca primii pantofi de alergare pe care i-am ales erau, in primul rand, frumosi. La recomandarea antrenorului meu am incercat, totusi, Adidas Energy Boost. Inca din primele minute am realizat cat de mult imi usureaza misiunea, atenuand perfect socul fiecarui pas.

Si fiindca este inca frig afara, te sfatuiesc sa incerci colectia ClimaHeat, tot de la Adidas. Hainele sunt special concepute pentru sezonul rece, tin de cald mai bine decat as fi zis vreodata. Si, crede-ma, sunt o mare friguroasa.

– Incalzire: Socrul meu este antrenor de arte martiale de vreo 40 de ani. Pentru a preveni accidentarile, dar si pentru incalzire, el m-a sfatuit sa fac cate doua serii de exercitii la sol, fara greutati suplimentare.

– Muzica: Alergarea este un pretext bun pentru a ramane singur cu gandurile tale. Chiar si asa, atunci cand te-ai plictisit sa-ti auzi vocile interioare, ai putea sa te bucuri de muzica buna din casti. Cand am un ritm vioi de alergare, prefer piese vocale, optimiste, cu 124 – 128 bpm. De exemplu ”I gotta feeling” – The Black Eyed Peas si ”Moves like Jagger” – Maroon 5.

– Stretching: Orice antrenament se termina cu 10 minute de stretching.”

TO BE CONTINUED…

P.S.: Revista este disponibila la vanzare in reteaua de magazine Inmedio (pret 9,9 Lei).

  • Share pe Facebook
  • Google+
  • Twitter
2 comentarii despre "RUNNING MAG, numărul 1."
    1. :)))
      Si cand ma gandesc ca m-am nascut intr-o zi de duminica…
      Initial as fi zis ca viata va avea planuri mai relaxate pentru mine.

Trimite comentariul tău

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *