Dacă nu dai de mine altfel, mă găsești pe coperta Fitness MAG. :) M-am apucat de antrenamente cu TRX.

De parcă n-am fi resimțit și așa destulă presiune pe umerii noștri, a sosit momentul acela din an în care ne batem capul cu o grijă în plus: cum arătăm la plajă.

O motivație suficient de bună, ar spune unii, pentru a intensifica sau chiar pentru a demara antrenamentele de fitness.

Și dacă ai nevoie de și mai multă inspirație, revista Fitness MAG este sursa ta de încredere.

Însă până să apuci să-i descoperi toate sfaturile, recenziile și trucurile pentru un corp sănătos, lasă-mă să-ți spun eu povestea de pe copertă.

Pentru că se împlinesc 20 de ani de la inventarea TRX-ului, am putea să aniversam împreună.

Apropo, TRX este denumirea comercială a primului produs de acest fel (un nume cu popularitate în mainstream), însă denumirea corectă a sportului este Suspension Training (antrenament prin suspendare).

Exercițiile constau în poziționarea corpului în diverse înclinații, pentru a mări sau pentru a micșora rezistența opusă, poziționarea având un efect direct asupra musculaturii.

Ele pot fi executate atât de începători cât și de avansați, diferența fiind precis nivelul pârghiei.

Antrenamentele cu TRX sunt bune pentru tonifierea întregului corp, într-o manieră blândă, având un risc minim de accidentare.

Exercițiile sunt foarte multe (există câteva zeci) și variate și – dacă decizi să le alternezi – nu te lasă să te plictisești, solicitându-ți rând pe rând întregul corp.

 

De ce TRX?

Pentru că te-ar putea însoți pretutindeni. Dimensiunile mici și forma compactă îl recomandă a-l purta cu tine în vacanțe, călătorii de afaceri sau chiar zi de zi la serviciu.

Pentru a te antrena, nu ai nevoie decât de un punct de susținere: tocul ușii, un bătător de covoare, o creangă de copac, un bolt solid în perete.

M-am hotărât să-ți ies în întâmpinare cu o serie de exerciții care să te mențină în formă.

Deci, începem antrenamentul?

Exercițiu: Flotări din înclinat – antrenează în principal musculatura pieptului (pectoral).

Cât despre restul exercițiilor cu TRX, te las să le descoperi din print.

*Text: Andreea Ibacka pentru Fitness Mag, Numarul 2 (2017).

P.S.: Găsești FITNESS MAG/ RUNNING MAG (aceeași revistă, față dublăîn rețeaua de magazine Inmedio, în magazinul Sport Guru (București) și online pe Books Express.

Cât despre abonamente, acestea se pot face prin intermediul partenerului Manpres Distribution.

  • Share pe Facebook
  • Google+
  • Twitter
2 comentarii despre "Dacă nu dai de mine altfel, mă găsești pe coperta Fitness MAG. :) M-am apucat de antrenamente cu TRX."

Trimite comentariul tău

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *